.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح اقتدار پليس و دستگيري 23 مجرم سابقه‌دار در مازندران

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس گفت: در اجراي همايش قدرت ناجا به منظور پاكسازي مناطق آلوده روستايي در 10 نقطه آلوده روستايي،23 نفر از مجرمان سابقه‌دار دستگير شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علي سليمي‌فر بعد از ظهر امروز بعد از پايان يافتن اين طرح در جمع خبرنگاران افزود: در اين عمليات ضربتي و غافلگيرانه بيش از يك كيلوگرم انواع مواد مخدر، يك قبضه سلاح غير‌مجاز شكاري، 30 دستگاه موتور سيكلت فاقد مدارك، 84 دستگاه ماهواره، دو دستگاه اتومبيل و سه دستگاه موتور سيكلت سرقتي، 3 هزار و 380 نخ سيگار قاچاق و مقاديري مشروبات الكلي دست‌ساز و خارجي و آلات استعمال مواد مخدر كشف شد.
وي تصريح كرد: زور‌گيري، سرقت منزل، خودرو و موتور سيكلت، شرارت، توزيع مواد مخدر و مشروبات الكلي از جرايم دستگير‌شدگان بود.
رئيس پليس چالوس در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به همكاري پليس براي اجراي طرح دريا اظهار داشت: از مجموع 20 كيلومتر نوار ساحلي اين شهرستان، سه كيلومتر در مناطق ساحلي طرح دريا در خط هشت و راديو دريا در اختيار عموم قرار دارد و مابقي نيز در اختيار ارگان‌هاي دولتي، نظامي و اماكن خصوصي قرار دارد.
وي تعداد غرق شدگان را از ابتداي سال جاري تاكنون چهار نفر اعلام كرد و گفت: شنا كردن در حريم ساحلي اماكن خصوصي و خارج از طرح سالم‌سازي و ناآشنايي به فنون شنا از دلايل حوادث غرقي بود.
سليمي‌فر اظهار داشت: 20 نفر از خواهران بسيجي در راستاي طرح ارتقاي امنيت اخلاقي در قالب گشت‌هاي ارشاد با ماموران اطلاعات و امنيت عمومي همكاري دارند كه با اقدامات انجام شده در برخورد با بدحجابي‌ها و پوشش‌ها، نتايج آن مثبت بوده است.
سليمي‌فر با اشاره به تلاش پليس براي خروج افاغنه از شهرهاي توريستي اظهار داشت: تاكنون 106 نفر از اتباع بيگانه كه بيشترشان افغاني بودند با هماهنگي‌هاي مسئولان از شهرستان خارج و به كشورشان بازگردانده شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.